Liigu edasi põhisisu juurde

VIITEKOGU: Kuidas õigesti treenida, kus tervist kontrollida?

Kuigi eestlased on üsna sportlik rahvas, tervisesporti kajastatakse mitmetes meediaväljaannetes ning rahva käitumine selles valdkonnas on kindlasti paranenud, ei tee paha üle korrata, kus ja kuidas saab spordiharrastaja käia tarkust kogumas ja end kontrollimas. 

Uuri Liikumistervise innovatsiooni klastri SportEST veebist: 
Enneta vigastusi ja ülekoormust FMS-iga 
Materjalid ja trükised füsioteraapia, tervise ning treeningute kohta  
Videomaterjalid terapeutiliste harjutustega  

Harjutused long
Pilt: Indrek Rannama, Kert Martma

Kuula raadiot:
Saade Huvitaja: Valu ja füsioteraapia (6.06.2017, Vikerraadio) - füsioterapeut Lauri Rannama selgitab, miks tekib kehas valu ja millist leevendust pakub valule füsioteraapia. 
 
Mine kontrolli:
Noorte sportlaste tervisekontrolli sihtgruppi kuuluvad 9-19 (k.a) aastased noored, kes treenivad (sh võistlevad) vähemalt 3 korda nädalas, lisaks kooli kehalise kasvatuse tundidele. Lisainfot tervisekontrolli kohta uuri Kliinikumist

Loe ka:
Igal 10. noorsportlasel esineb terviseprobleeme (Laasner, E. Postimees, 7.03.2017)